Figyeljen, mert gyorsan vége – számolja, hányan ugranak ki a koccanás után ebből a Honda Civicből
Ez nem valamiféle Guinness-rekord-kísérlet, ez maga a praktikus valóság. Nem is gondolná, hány ember fér el egy alapvetően kis méretű autóban is.
Ez nem valamiféle Guinness-rekord-kísérlet, ez maga a praktikus valóság. Nem is gondolná, hány ember fér el egy alapvetően kis méretű autóban is.
A balesetet követően készült fényképek láttán azonnal elszorul a japán sportkocsikért rajongók szíve.
Az autó elejét valószínűleg a Halálos iramban című film ihlette, a hátsó részét azonban sokadjára nézve sem tudjuk értelmezni.
Ekkora összeget általában csak 500 lóerő feletti szupersportkocsikért szoktak kiadni. De legalább jó helyre ment a pénz.
Mindenki Norbija magyar versenyzőként, magyar csapatban, magyar pályán áll rajtvonalhoz.
A Honda legfrissebb középkategóriás modellje igencsak megosztó külsőt kapott. 1,5 literes turbómotorjáról és futóművéről viszont csak jót tudunk mondani.
Ha kevés a négy kerék által biztosított tapadás, kell még két kerék, és kész is a vadonatúj hatkerekűnk.
A tuningcsapat összerakta a Honda Civicet, és működött is, de a fékpadon jött egy kis gikszer.
Sokan már temették az orosz márka 2017-es WTCC-s szereplését, de a jelek szerint nincs minden veszve. Érkezik a francia segítség.
A kompakt tanulmányautó mellett egy üzemanyagcellás szedánnal és a sorozatgyártott NSX sportkocsival is megismerkedhetnek, akik ellátogatnak a japánok standjához.
Díszsorfalat áll a túraautó-versenyzés világa Michelisz Norbertnek, aki vasárnap, a WTCC hungaroringi fordulójának második futamán ismét csodát művelt a Hondával. A Zengő Motorsport kiválósága újfent bizonyította, hogy igazi klasszis: más jelzőt találni nehéz egy olyan versenyzőre, akinek gyári szerepeltetése mellett már legyőzött riválisa is kampányol.
Szokásához híven ezúttal sem puffogtat nagyratörő célkitűzéseket Michelisz Norbert, aki ezen a hétvégén, az argentínai Termas de Rio Honda versenypályán megkezdi a Túraautó-vb (WTCC) 2015-ös szezonját. A Honda-kontingens magyar kiválósága tudja, hogy a tavalyi 4. helyezéssel magasra tette a lécet, ugyanakkor bízik abban, hogy az idei évre kibővült lehetőségeknek meglesz a hozadéka.
A Honda az autómárkák között a reklámok minőségében mindig is élen járt. Például az ilyen anyagok miatt.
Nincs is annál rosszabb, mint amikor valaki tehetetlenül nézi végig, ahogy ellopják hőn szeretett autóját.
Az a jó kis "Civic-fíling" - veszettül pörgős motorok, finom váltó és megbízható technika. A Honda mifelénk legnépszerűbb autója kétségtelenül a Civic, amiért a gazdáik úgy tudtak rajongani, ahogyan csak a BMW-s vagy alfás fanatikusok tudnak kocsijukért. Pedig egy ideje igazából csak keresi önmagát.
Némileg váratlanul, a japánok közszemlére tették a Honda Civic Type R prototípusát. Mondjuk, az öt ajtó miatt lehet, hogy sokan ki lesznek bukva.
A Civic a Honda európai kínálatának legfontosabb típusa, hiszen több százezer példány kelt el belőle az elmúlt évtizedekben.
Angliában készül az autó, amely elsőként az észak-amerikai piacon lesz kapható.
Két turbósított Civic feszült egymásnak egy gyorsulási versenyen, de az egyik számára nem úgy ért véget a futam, ahogy azt előre eltervezte a vezetője.
Lehet, hogy valaki képes 700 lóerős fenevadat fabrikálni egy lelakott egy Honda Civicből, de mint egy friss videóból kiderül, egy rosszul lezárt motorháztető még a legelvetemültebb buherátorokon is képes kifogni.